Mormor & Morfar!

Ja jag är kass på att blogga nu förtiden men de blir säkert bättre, går i perioder de där ;) Förra veckan hade ja en rejält känslig dag, shit va känslig ja kan va asså, började min morgon me & grina & sen kunde ja fan knappt sluta haha Hallåååå eller, hormoner eller vadå? Nej ja ska då aldrig bli gravid för då lär ja väl va en riktig djävul ;) Saknade min underbara mormor såå massa när ja läste hennes kort hon skickat till mej, fick dåligt samvete att ja träffar henne & morfar så lite så ja & Ramona åkte dit över dan & hälsade på, underbara Hönö, älskar den Ön!!

Min älskade kusin kom oxå & kusinbarnen & vi satt ute i solen & njöt medans barnen roade sej me äckliga kryp hihi, ena burken innehöll gråsuggor, andra en stooor skalbagge & lite maskar & grejs haha, & de tar dom i liksom haha.. "Lina titta här på denna" Neeeej tack ta bort dom från mej haha!!





En glad insekts letare med sin burk ;)



en stor äcklig skalbagge ;)



Världens bääästa mormor som jag älskar högt!!



Jaja här leks de då inte me dockor utan här är de små-kryp som gäller hihi...

Lilo har blivit röntgad idag, höfter & armbågar så nu väntar vi med spänning på resultatet, hoppas verkligen de är okej!! Imån blir de ringträning me Lilo igen, sista gången tror ja.. Fast går inte om de är full storm & skitväder, då är de bara trist! Ikväll är Lilo & Nikki anmälda till Höganäs inofficiella utställning, även om Lilo inte kommer ha nån päls den dan så gör vi de bara för skojs skull!

Hopp nu kom ja inte på nåt mer, till helgen kommer iaf min syrra hit som ja aldrig träffat, hon & sin familj, de blir allt spännande de=) Sussa gott!


Kommentarer
Postat av: Frida

Verkade som ni hade mysigt på Hönö =) Men fy vad äckligt med kryp!!

Får väl anmäla Belle nu med då, så frå vi se om jag ställer ;P

Håller tummarna för Lilos höfter och armbågar!

Ses ikväll!

Puss

2010-05-05 @ 08:23:01
URL: http://fridaonelly.blogg.se/
Postat av: Baroness

Fyy saatan va Nikki ser pissed off ut där hon sitter!

Jag vet inte om jag ska tycka synd om krypen eller inte. Hatar kryp, men jag vill inte dom ska behöva sitta i en liten burk heller! Blää, i vilket fall som helst!

En syster som du ALDRIG träffat eller? Det måste vara sjukt pirrigt!

Hoppas allt går väl med er!

PUSS

2010-05-06 @ 22:07:41
URL: http://baroness.wblogg.se
Postat av: Lina

Tack Frida! Klart du ska ställa sötisen=) Haha jadu hon va rätt pissed off oxå kan ja säga, hon va trött & ville inte sitta i ungars knä då förstås ;) Japp aldrig träffat henne, fast börjar bli van vid såna situationer nu så sååå pirrigt är de ändå inte ;) Bara liite :) Tack!

2010-05-07 @ 14:33:47
Postat av: Lina

Hehe tycker oxå synd om krypen även om ja inte gillar dom ;) men dom släpps ut sen igen iaf, de är ju tur hihi=)

2010-05-10 @ 15:14:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0