Jag Blir..... GAMMAL!!!! :)

Ja imån fyller ja år............... Åh fan ta er som glömmer de... Haha skoja ju bara ;) Ja glömmer ju alla andras dagar så ;) 25 faktiskt, kanske borde börja bete mej därefter då oxå Hmm va trist... Men äntligen en ålder ja kommer ihåg iaf, hoppas ja**Ler**

Har nog aldrig tyckt de vart så kul att fylla år som just denna gången Hihi, vet inte ens varför ;) Jo de är nog kanske för att så många ska nana över hos oss nästa helg, huset fullt Wiiie... Inte lätt att få så många samlade på samma dag annars, inte när många bor långt bort, så de blir ju himla kul.. Sen blir ja nog bara meeeer å mer paket galen för varje år som går, borde inte de snart trappas ner haha??

Imån kommer släkten på mitt kalas iaf ;) De blir kuligt! Och jobbigt för då måste man städa ännu mer än vanligt haha.. Å fixa fram grejer man ska bjuda på mm, de är ju lite masigt ibland ;) Men kul ändå!! Cowboy-tema är de på min fest nästa helg, vadå HETT!!! =) =) =) Skulle banne mej haft en sån där tjur man kunde flänga omkring på oxå, de hade vart nåt haha!! Kostar la skjortan att fixa en sån haha.. Så de får va.. Ja kan nog fixa nån som kan va tjur så ska vi se om nån vågar ge sej upp på den "tjuren" haha.. Nä gud nu börjar ja bli riktigt tråkig.......... Måste va åldern!!! *S*

Lite gamla sommarkort kommer nu, ha de gött tills jag kommer tebax hit ;)










Kommentarer
Postat av: Meela

Ett stort grattis i förskott Lina ! Här har du även en som glömmer alla födelsedagar, bad but true ;) Hoppas du har en kanoners helg med massa kalasande. Kram Meela

2010-05-29 @ 17:51:35
URL: http://wordsofmeela.wordpress.com
Postat av: Frida

GRATTIS min fina Lina!! Hoppas du får en kanondag! Puss

2010-05-30 @ 11:30:42
URL: http://fridaonelly.blogg.se/
Postat av: Lina

Tack den va mer än kanon bra!!!!!

2010-05-31 @ 14:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0