VÅR!!!!!!!

Igår va de VERKLIGEN vår i luften, helt UNDERBART!!! Njöt av varenda sekund ja va ute!! Dagen började med att jag slängde in Tindra i duschen så hon blev ren-hon behövde sej ett bad hon=) Blåste henne & borsta henne sen städade jag, åkte mot Natta me lilla Lilo & där satt vi ute i trädgården & myste, kaffe & sockerkaka fick ja-tack så massa!

Lilo busade gärnet me Tessie, dom är såå söta ihop! Caddy & Lisette va oxå me på ett hörn=) Sen ringtränade ja Lilo lite medans Natta tittade på, Lilo va duktig!! Mamma stolt=) Hon sprang bra, busade bara lite men inte alls mycke, stod still som alltid så de va perfekt, sen kunde hon ju stått bättre me benen men skit samma sålänge hon står still haha... Natta tränade sina lite hon me!

När ja fick kaffe-muggen av Natta säger jag: Denna muggen känner jag igen, har du köpt den på ÖB? Natta svarar: Jag har fått den av dej! Haha fy fan va blåst ja är, kommer inte ens ihåg va ja köper till mina kompisar haha, så nu vet alla, de va en mugg från ÖB med hundar på haha!!!

Promenad på stranden blev de sen, helt vindstilla & me solen uppe så de va helt underbart att gå! Hundarna hade så kul! Badade gjorde dom oxå så rena Tindra va inte lika ren sen haha... kommer lite mobil kort på dom här, några från min mob & några från Fridas.. Sen blev de käk & L Word såklart! Igår gick jag i stan me vovvsarna, de va mys! & sen direkt när ja kom hem gick jag till trävslövsläge så igår va vovvsarna mer nöjda än vanligt :)



Vovvarna fick hoppa i en båt vid havet hehe...











Lilla Lilo sprang som en gaaaalning heeeela dan :)


Ja är bara såå jävla arg just nu så ja kokar över!! En kompis hund ligger hos veterinären för operation som kommer kosta minst 20 tusen & de skrev hon på facebook & då va de en idiot till brud som skriver att djur är inte värda så mycke & att hon skulle skaffa nya hundar istället för att lägga pengar på dom hon har & massa skit skrev hon.. hur fan kan man skriva så till nån som älskar sin hund & har den på sjukhus??? Känslokalla svin rent ut sagt, kunde inte låta bli att ge henne lite skit för de där, så skriver man fan bara inte!!! Idiot!!!

Lite kort på nyduschade Tindra kommer nu :) Hon är urfälld & har inte sin fulla päls nu...



vit & fin :)





sen va vi ju tvungna att leka lite oxå när hon stått still så länge & vart sååå duktig=)





Nä nu orkar ja inte sitta här mer :) Hoppas Lilo sköter sej på söndag nu så ja slipper skämmas mer än va ja redan kommer göra haha... Hon är skendräktig oxå min lilla bebis.. petar bara i maten gör hon så just nu är hund maten billig haha :) Ha en bra helg!



P.s  En sån här funderar ja stort på att köpa så fort ja är lite mer rik för nu är jag fattig!! En robot-damsugare, inte för att jag är lat utan för att spara på ryggen & dessutom få mer tid till bättre viktiga saker typ vovvsarna :) Ska bara forska lite mer om hur bra dom egentligen är osv... men den laddar sej själv, går över trösklar & mattor & vänder vid trappsteg, helt otroligt :)

Kommentarer
Postat av: Frida

Var väl tur du skrev att de var bilder från min mobil med för annars hade dina läsare inte vetat att jag var med.. Haha skoja bara ;) tack för promenaden :)

Ååh Tindra är såå fin!!En riktig dröm att fota :)

2010-03-26 @ 22:21:37
URL: http://fridaonelly.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Tack så jätte mycket igen för den mysiga stunden på baksidan!! =) Håller med Frida, Tindra är en riktig dröm att fota, så underbart vacker den flickan!

Alltid lika vackra/fina kort, ja jag vet att jag nästan alltid skriver de men jag tycker verkligen de!! Pusspuss sötnos

2010-03-27 @ 11:07:54
URL: http://eddietheonlyone.blogg.se/
Postat av: Baroness

Hmm, vad kostar en sån där liten robot? Behöver nått som jagar dammråttorna/valparna hemma! Håller med om att dammsuga är mord på ryggen!

Tack så jättemycket för den fina presenten! Du gjorde mig super-glad! Pussss!

2010-03-28 @ 19:13:00
URL: http://baroness.wblogg.se
Postat av: Lina

Haha Frida i ditt inlägg fatta ingen att ja va me heller, så de e lugnt ;) Tack Natta, söt du är som tycker så=) En sån kostar nog runt 3-tusen men finns nog både billigare & dyrare, frågan är hur bra dom billigare är ;) Äh de va så lite, kan inte räknas som en present ens :)

2010-03-29 @ 11:23:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0