Utställning mm

Ja gud nu kommer ja inte ihåg allt som hänt de senaste faktiskt, i Lördags va jag i hagen med Lilo & Tingen i ösregnet, tur man hade paraply vilket vissa andra inte hade då hehe ;) Sen blev de fika i stan med Frida, Linda, Lina & Isa & två till fast dom gick rätt fort. Dom andra åt lunch & jag åt frukost-KLADDKAKA ;)



Lina, såå skön den tösen! Hon får mej ALLTID till att skratta :)

Sen blev de till att gå & kolla i affärer me shopping-galna brudar :) & vad stod högst på listan om inte sko & smink affärer haha!!!



Min bebis :)



Goa Linda!



Lina Igen :) Isa ville inte va me på kort hihi...

Sen åkte jag & köpte märgben hos sötnosen Natta & prata lite me henne & hennes pojk :) Vad som hände resten av lördagen har jag inget minne till som vanligt! Jo just de ja, jag badade ju Lilo :) & blåste henne & borsta henne & gud va hon börjat fälla!! De ska hon inte göra när hon skulle ställas ut dan efter ju men jag har ju alltid samma otur att dom ska fälla när jag ska ställa nån av dom ;)

De tog ett tag att fixa iordning henne & sötnosen blev så trött så hon sten somna när jag blåste henne hehe... Hon va iaf helt kanon på utställningen, stod så stilla så=) & sprang bra oxå=) Är så stolt över den lilla bebisen som dessutom blev BIG 5:a & jag som trodde hon skulle ryka ut på en tvåa, fick änna lite chock där ;) Särskilt kul var de ju oxå eftersom domaren verkligen kan collie då hon dömmer collie officiellt oxå=)



Så de var en väldigt rolig dag men väldigt nervös oxå :) Nästa gång ska ja lugna ner mej lite haha.. Åsa var även där & ställde Lex & de var fler av Lilos halvsyskon där & sen var det massor av andra folk man vet vilka dom är oxå... Lilla söta Cissi ställde ut Troy oxå & Yammie ställde Kayla, den sötnosen till husky asså=) & Brandon ställde Amy & ja de fanns fler folk som sagt, gick bra för alla tycker ja allt! Himla rolig dag men shit så trött man blir av att ha vart på utställning en hel dag, utmattad ja tack :) Nu kommer lite mer bilder...









Åsa & Lex, Lilos halvbror







Ljuvligt söta Kayla



Cissi & Troy

De blev inte så många bra kort där inne faktiskt men nåt ser man ju iaf :) Här kommer Lilos kritik:

Tik med mkt fina prop, välformat huvud, välansatta öron men ngt lätta, utmärkt hals & rygglinje, tillräckligt vinklad runtom, bra bröstkorg, helt paralellt ställda framben, tillräckligt ren blue-merle färg för en ettåring.. Sen ser vi inte vad de står på ett ställe, passande benstomme eller nåt liknande står de men ingen kan tyda de så vem tusan vet vad de står där ;) Domare var Kristina Purens!













Tack alla ni som tog kort=)

Nu ska jag ut & gå en härlig promenad me älsklingarna strax sen ska ja städa :)

Måste bara säga att jag även tänker väldigt mycke på en person som står mig väldigt nära, att veta hur hon mår nu känns definitivt inte bra, att hon ska behöva va me om detta känns bara så orättvist! Så du ska veta att jag tänker på dej VARJE dag & att ja finns hä för dej!!!


Kommentarer
Postat av: Frida

Ni var såå duktiga båda två :)

Och massa fina kort som alltid, fast de på mig kunde du ju skippat :P

2010-03-30 @ 13:00:17
URL: http://fridaonelly.blogg.se/
Postat av: Camilla

Ser superduperfint ut:) Grattis igen. HOppas ni bestämmer er för Larv, våra raser går ju samma dag så hade vart så kul o se er:)

2010-03-30 @ 15:14:52
URL: http://barrasfingol.zoomin.se
Postat av: Linda

Har jag sagt att du får lägga upp det kortet på mig GRRRRR hihii ;P

2010-03-31 @ 10:42:46
URL: http://lindawidellsandh.blogg.se/
Postat av: Baroness

Finns det någon som inte har sådana byxor i varberg eller? Jag trodde jag var originell!? Haha! Mycket fin Lilo! Du måste vara stolt ;) Kändes dessutom som om det var igår hon var en tvär-hand hög! Kladdkaka rocks! Fast kanske inte till frukost! (?) :P

Pusss

2010-04-01 @ 10:52:10
URL: http://baroness.wblogg.se
Postat av: Lina

Förlåt Linda hehe :) Haha exakt Petra, ingen har väl såna byxor hehe... ja dom växer fort du :)

2010-04-06 @ 10:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0