Veterinären Igen!!

Dit ska Tingen idag igen, min stackars hund!! Hoppas nu dom kommer på vad de är för de här orkar ja inte me! Ruinerad totalt är ja oxå, världens fattigaste fattiglapp, trevligt... så ja ska leva fattigt ett tag framöver kan ja lova.. konstigt att alla räkningar & veterinär utgifter mm ska komma på samma skit gång, att de alltid ska va så!

Åkte till gbg igår & fick äntligen pratat me min älskade lilla bror.. Kändes hel bra!! Han är allt min vanliga Henke trots allt=) Min underbara!!! Så nu har vi rensat luften iaf & de känns bara kanon så nu mår ja bättre över de iaf :) Träffade Ida en snabbis oxå eftersom hon me va hos sina föräldrar, kul att träffa henne igen!!

Med Nikki går allt bra me, hon är en kanon valp, änsålänge iaf ;) Hon sover när hon ska sova & hon är otroligt rolig att titta på när hon busar runt, just nu ligger hon på Lilos rygg & sover, dom är bästisar dom två :) Är nog lite kär i de där pyret ;) Även om hon har fula öron**asg**

Insidan som räknas sägs de la haha :) Ringträning me Lilo ikväll igen, alltid lika kul!!! =) Skriver när ja har mer tid över, kommer lite bilder oxå :)

















Lilo sööööt hund :)



söt hundarna kör hinder hoppning på balarna :)

Kommentarer
Postat av: Frida

Lilla ting! Tycker så synd om henne och dig som ska behöva gå igenom det.. Hoppas att hon blir bra snarast!! Pussa från mig!

2010-04-22 @ 08:25:43
URL: http://fridaonelly.blogg.se/
Postat av: Baroness

Ja du, Lina, en olycka kommer sällan ensam, sägs det ju. Det är synd att det ska vara så tungt just nu, men du repar dig, det är jag helt säker på.

Vilket radar-par Nikki o Lilo är! Det var en söt liten krabat ni skaffat er. Inte för att Chihuahua är en favorit-ras hos mig men dom är i alla fall nedrans söta! Kommer se kul ut när Nikki bossar runt alla stora hundarna sen! Haha!

Ta hand om er alla nu! Puss

2010-04-22 @ 11:07:35
URL: http://baroness.wblogg.se
Postat av: Lina

Tack till er båda! Nej chihuahua är inte direkt min ras heller om man säger så*asg*

2010-04-23 @ 10:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0